I. USTALIĆ WŁAŚCICIELA OBIEKTU LUB TERENU, NA KTÓRYM CHCE SIĘ UMIEŚCIĆ REKLAMĘ.
II. SPRAWDZIĆ PROPONOWANĄ LOKALIZACJĘ REKLAMY W ZAKRESIE:
III. UZYSKAĆ ODPOWIEDNIĄ ZGODĘ WŁAŚCICIELA OBIEKTU LUB TERENU WRAZ Z USTALENIEM WARUNKÓW UMOWY, W TYM OPŁAT, W ZALEŻNOŚCI OD MIEJSCA LOKALIZACJI.
IV. SPORZĄDZIĆ PROJEKT REKLAMY UWZGLĘDNIAJĄCY WYTYCZNE KONSERWATORSKIE ORAZ Z MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
V. UZYSKAĆ OPINIĘ WYDZIAŁU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I ARCHITEKTURY URZĘDU MIEJSKIEGO ŚWIDNICY.VI. UZYSKAĆ:
VII. DOKONAĆ FORMALNOŚCI W STAROSTWIE POWIATOWYM:
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I ARCHITEKTURY
Urząd Miejski w Świdnicy - pokój nr 208 i 209
telefon kontaktowy:
74 856 28 63 lub 74 856 28 64
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
I ARCHITEKTURY
pokój 208
tel.74-85-62-863
WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
pokój 229
tel. 74-85-62-959
WYDZIAŁ DRÓG I INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
pokój 309
tel. 74-85-62-896